Produktų fotografija – 5 jos tipai

Produktų fotografija kurią mes matome visur kur pažiūrime ar einame. Ieškodami pirkinių elektroninėje parduotuvėje, kataloguose ar skrajutėse. Juose matome parduodamus produktus kuriems buvo naudoti skirtingi fotografijos būdai.

Produktų nuotraukos yra vienas iš svarbiausių produkto pardavimo elementų. Įmonės taip gali palaikyti savo įmonės įvaizdį ir lengviau formuoti pardavimus.

Paimkime pavyzdį, kad ieškote nusipirkti dulkių siurblį ir apsilankote vienoje iš populiariausių elektronikos internetinių parduotuvių. Bet joje matote tik produkto aprašymą, bet jokios tikros nuotraukos kuri perteiktų produkto naudingumą. Ar tikrai pirksite iš šios parduotuvės? Ar vis dėl to pasirinksite tokią kuri pateikia kokybiškas savo produkcijos nuotraukas.

Dauguma pirkėjų žiūri į produkto nuotrauką pirmiausia, o po to tik pradeda skaityti aprašymą. Produkto fotografijos padeda lengviau perteikti produkto dydį, formą, spalvas ir net naudojimą.

Šiuo metu yra daugybe produkto fotografijos būdų, pateiksime jums keletą jų.

  1. Studijinė fotografija

Produkto fotografija atrodo puikiai, bet kartu ir paprastai. Elektroninėms parduotuvėms yra labai svarbu pateikti produktą neperkrautoje, aukštos kokybės ir detales atspindinčioje nuotraukoje.

Tokioms fotografijoms labai svarbu apšvietimas, dėl jo produktas gali atrodyti visai kitaip ir būti pateiktas iš daug kampų klientui. Papildomai tai pats efektyviausias fotografijos būdas visiems kurie prekiauja internetinėse parduotuvėse. Nes galima pakankamai greitai ir kokybiškai nufotografuoti visą turimą produkciją.

 

Produktų fotografija

 

  1. Produkto fotografija baltame fone

Šio tipo fotografijos yra labai patogios klientams dėl lengvo produktų fono iškirpimo. Naudojant Photoshop ar kitas nuotraukos redagavimui skirtas programas galima lengvai išsikirpti produktą ir panaudoti ant kitų skirtingų fonų ar tiesiog vietose kur fono nereikia. Šis fotografavimo būdas yra tai pat labai paplitęs tarp elektroninių parduotuvių.

 

Produkto fotografija

 

  1. Fotografija norint parodyti produkto dydį

Šis fotografavimo būdas gali lengvai parodyti koks yra produkto dydis. Jis mažas ar didelis. Tai padeda pirkėjams geriau suprasti produkto dydį savo kasdieniniame naudojime. Dažniausiai tai daroma pasirenkant žmones ar gerai suprantamus daiktus.

 

Daiktų fotografija

 

  1. Grupinių produktų fotografija

Grupinis produktų fotografavimas, tai būdas parodyti klientui produkto turimas variacijas. Taip galima lengvai parodyti keleto ir daugiau produktų skirtumas vienas su kitu. Ir taip padėti klientui lengviau nuspręsti kuris variantas jam yra tinkamiausias.

 

Produkcijos foto

 

  1. Kabantys produktai

Kabančių produktų fotografija reikalauja šiek tiek pasiruošimo. Pavyzdžiui fotografuojant laipiojimo įrangą reikia ją pakabinti ant permatomo siūlo (geriausiai tinka žvejybos valas) taip galima pateikti produktą taip kaip jis ir atrodytų jį naudojant. Po fotosesijos visas fotografijas reikia tiesiog sutvarkyti su tam skirtomis programomis ir pašalinti foną.

 

Komercinė fotografija

Tai tik keletas fotografijos būdų kurie yra naudojami produkto fotografijoje. Jie atskleidžia koks vis dėl to yra svarbus šis dalykas visoms elektroninėms parduotuvės. Juk klientas negali paliesti ar kaip kitaip suprasti kokį produktą gaus, kaip jis atrodys ant jo ar jo aplinkoje. Todėl gerai pasirinkta fotografijos strategija jam padės tą padaryti. O jūs gausite daugiau užsakymų savo el. parduotuvėje, nes padėsite savo klientui .